Friday, February 25, 2011

Anakku demam lagi.....(^ - ^)

Haini Jumaat 25 Februari 2011, hari ketiga aku x p keje coz zarif demam panas since selasa. Bila fikirkan keje, mmg byk kije yg x siap lagi, tapi bila fikirkan kesihatan anakku ini, aku tangguhkan dulu keje2 tersebut. Mungkin mudah org ckp boleh buat keje dirumah, tapi jika ada anak disisi mana mungkin keje dapat dilakukan. Takpe la, yang penting kesihatan anakku semakin sembuh.
Tapi bila zarif demam lagi......adus jenuh sungguh nak melayan ragam anakku ini. Asyik nak didukung + dilayan kehendaknya. Satu lagi bab yang aku akan stress, time nak bg mkn ubat. Biasala baby mana suka mkn ubat. Jenuh aku & hubby pegang zarif. Tapi Zarif semakin bijak la ni, bila bg mkn ubat, dia awal2 lagi dah sembur2! adussss!!! mencabar sungguh nak menjaga anak wpon seorg. Terkenang mak aku yg jaga anak 10 org.

No comments:

Post a Comment