Saturday, February 26, 2011

Our Future House @ Taman Seraya Changloon

(- ___-) Front View (- ___-)

:: Side View ::

~~ Under Construction ~~
Rajin plak aku mengupdate blogkan..anyway nak cerita tentang rumah. Ingat lagi masa tahun 2008-2009, opismate ajak beli rumah (mcm beli rumah tu cam beli gula2 je..seposen je kan), aku jwb erm...xde perasaan nak beli lg coz kawen pn blom kan..so xde dlm perancangan pn. Sebenarnya nak cite kalo Allah dah bukakan hati kita ke arah sesuatu urusan, insya'Allah Allah akan mudahkan. Macam tu jugalah, masa nak cari rumah sekitar hujung tahun lepas 2010, suamiku dan aku mula memikirkan untuk mencari rumah coz we'll further study on 2012. So in between that time we must have house..rite?? Bila blik sambung belajar dah ade rumah. Harga rumah mmg melambung tinggi sekarang. Alhamdullilah setelah membuat beberapa research(lecturer la katakan) dr segi harga & lokasi, kami temui juga rumah yang dijangka siap penghujung 2012 ini 'TAMAN SERAYA, CHANGLOON'. Jadi org Changloon la plak pas nie. Dan yang pasti BEBAS banjir ok!!
Actually gambar ni adalah rumah contoh yg dah siap 15 Februari 2011 lepas. Aku dah suami dah p tengok..alhamdullilah puashati dengan rumah tersebut. Rasa mcm x sabar pula nak tinggal dirumah tu..mesti bestkan...hehehe (~_^)


3 comments:

  1. wah puan masitah..sudah membeli rumah ya..bagus2! tumpang tanya ya? bontot siapakah itu pada gambar pertama? hahahahah..pakcik anak badakkah?
    anyway, jeles arr tgk masakan sedap2 tu..kirim arr sikit belah sini yer :D

    ReplyDelete
  2. isk2 hang ni Anis...mmg bontot fetish betui ar..ahhaha..FTI, tu bukan bontot aku k? ntah bontot mamat indon/bangla yg wat kije kat situ. nyebok jek die posing tayang bontot die time org amik gambo.btw, bukan aku yg amik gambo. ni org lain yg amik

    ReplyDelete
  3. Kak anis, bukan saya yg beli. En Zul yg beli..saya tumpang duduk ja..hahah..
    Masakan tu byknya ideanya dtg dari EN ZUL, chef AFC Taman Harmoni.kihkih..Saya jd tukang masak ja..hahhaha..klu pos mau basi time sampai kat kak Anis..baik kak anis mai cni.hikhik

    ReplyDelete