Wednesday, February 12, 2014

DUGAAAAAN

Assalamualaikum wbkt

Hari ini hari pertama aku ke lab sejak ber'cuti' lama jugak..almost 2 weeks since kes amjad kena influenza. Selepas sehari amjad dah x demam, aku plak kena sakit kepala & sakit badan2. Aku agak dah, mesti aku plak kena ni. Memang tepat jangkaan tu, esoknya sakit kepala & sakit badan makin teruk. Ptg tu aku p klinik dan didiagnose influenza. Ya Allah sakitnya hanya tuhan yg tahu.. 6 hari berturut2 aku demam tanpa kebah. Seumur hidup ini tak pernah demam & sakit badan macam ni. huhuhu..sedih sgt (ayat upin ipin). Hari ke 4 influenza, aku selsema & batuk yg teruk. Tiap2 mlm2 tak boleh tido sbb hidung tersumbat yg teruk. aku try steam, VICKS takyah ckp la tak larat nak sapu dah. Lagi sapu lagi teruk ada la. Last2 tido sambil duduk. tapi susah jugak..huhuhuhu..mcm tula...dah la sejuk ya Allah..Cepatla pergi winter season ni.....huuuuu

Selama 6 hari jugak la aku tak selera mkn. aku jamah roti kosong ja. Tu pn sbb nak kn mkn ubat. huhuhu..tgk muka kat cermin, dah makin mencengkung muka aku. perut pn selempeng ja.huwaaaaa. 

Selama 6 hari jugak la, suamiku take over jaga anak2, mandikan, masak & semua pasal anak semua suamiku settlekan. aku mmg x larat gila. Ya Allah terima kasih kerana kurniakan pasangan yg begitu membantu. Moga Allah kurniakan kesihatan yg baik utk Abg. huhuhu...

anyway, kesan influenza ni masih ada, aku rasa x stabil lg, terhoyong hayang. 

Dah 3 mggu aku cuba mak kat Kg. Tapi masih tak berjaya org angkat. Maybe mak tido kot, aku call pagi kol 9 pg pn takdak sapa angkat. erm.....mcm mna ni. kn try cuba lagi la


No comments:

Post a Comment